Vox AC15

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Niskanen
    Jäsen

Joo,

Nyt ei ole kuin yksi kuva saatavilla, mutta laitetaan nyt kuitenkin. 2-kanavainen Vox AC15 on viittä vaille valmis. Brilliancekytkimen konkat tulevat tänään, joten ne juotettuani voi alkaa sitten pähkäilemään, että mistä saadaan hieno etulevy projektille. Puukoppa ei ole minun tekemäni, työn tilaaja (anonyymi) hankki siten itse muualta.

Eli koneessa on siis 3xECC83, EF86, 2xEL84, EZ81. Kanavat ovat Top Boost ja Normal. Alkuperäisestä poiketen löytyy Mastervolume. Takalevyyn laitoin banaaniliittimet katodivastuksen ylimenevän jännitteen mittausta varten. Lisäksi vahvarissa on groundliftkytkin.

Maadoitukset tein buzzwire periatteella, täysin hiljainen systeemi.

Lisää kuvia tulee kunhan ehdin ottaa. Ehdottakaa vapaasti että mistä keksitään jokin todella ohut etulevy. Koppa on 2mm paksua alumiinia, joten kamalan paksu levy estää potikoiden kiristyksen paikalleen.

http://muusikoiden.net/dyn/users/26921.jpg

harryk
    Jäsen

;)Hauskannäköinen peli ja toivottavasti kuulostaa myös yhtä hyvältä. Noiden erillisten etulevyjen teettäminen onnistuu varmaan jossain alan yrityksessä. Tuolla hifi-puolella tällä palstalla joku juuri pähkäili samaa asiaa. Kannattaa lukaista myös se stoori. Itse käytän tällä hetkellä pelkästään tarrapohjaisia tekstejä joiden päälle vedän useamman kerroksen lakkaa kestävyyden parantamiseksi. Niistä tulee ihan hyvännäköisiä kun teettää tekstit valmiina eikä kasaa joka sanaa eri kirjaimista. Siihen Bluetone Melissaan tulivat nämä tekstit maksamaan etu-ja takapuolelle yhteensä 25 €. En usko, että saat etu-ja takalevyä teetettynä tuota halvemmalla. Tarroja olen tilannut helsinkiläisestä Kirstikki Oy:stä joka oikeastaan on ompelukonekauppa mutta tekaa näitä tarroja myös tilauksesta. Tilaamieni tarrojen korkeus on 5 mm joka on pienin mahdollinen siellä. Heillä on myös lukuisia eri fontteja tähän tarkoitukseen. t. Harry Bluetone

Jake
    Jäsen

siistinnäkönen peli!  ;D stand-by kytkintä ei näytä olevan mutta ei sitä tarvi  🙂 !

Niskanen
    Jäsen

siistinnäkönen peli!  ;D stand-by kytkintä ei näytä olevan mutta ei sitä tarvi  🙂 !

Juu, ei se tosiaan ole mielestäni mikään välttämättömyys. Anodijännite on 340V (Katodiin nähden 328V), ja putkitasuri antaa virran nousulle aikaa yli 20 sekuntia. Tästähän oli jo toisessa keskustelussa puhetta. Olen itse kokeillut yhtä 70-l AC30:tä, jossa oli puolijohdetasuri ja SB puuttui. Käsittääkseni siitä ei silti ollut ikinä putket pääseet mitenkään nopeasti kulahtamaan. Kolmet tai neljät päättärit oli menneet 25 vuoteen viime kysymällä.

Nappaan hiukan sisuksista kuvaa tänään, kun juotan muutaman vielä puuttuvan komponentin paikalleen.

okabass
    Osallistuja

MOI

Siisti Voxi mukaelma.

Jake
    Jäsen

paljon tuli projektille hintaa?  ;D

Niskanen
    Jäsen

Omistajalla oli putket vanhastaan, joten joku reilu 400 taisi olla osien summa. Chassis on ulkomailta, hintaa en tiedä. Puukopankaan hintaa minulla ei ole tiedossa. 🙂

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.