Verstaita Helsingissä?

Home Foorumit Kaikki muut Yleinen Verstaita Helsingissä?

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    sampo
    Jäsen

Tietääkö kukaan löytyykö Helsingistä tai lähiseudulta puutyöverstasta jota harrastelija voisi käyttää? Kenties kaupungin tai jonkun yhdistyksen ylläpitämää tilaa?

Tarve olisi rakentaa kotelot Uraltone Juniorille sekä kaiutinkaapille. Pienessä kerrostaloasunnossa ei ole mahdollisuutta tehdä edes tuon luokan puutöitä. Lisäksihän hommaan tarvitsee sellaisia töykaluja joita ei ennestään ole, joille ei ole itsellään oikein mitään muuta käyttöä eikä tilaa missä säilyttää.

Tai keksisiköhän joku tarjota tällaista palvelua (Mikko: *vink-vink*) kohtuullista korvausta vastaan? Tuskin olen ihan ainoa joka painii tämän ongelman kanssa.

harryk
    Jäsen

;)Pistä yksityisviesti minulle mitä haluat ja paljonko ole valmis maksamaan laadukkaasta kotelosta. Mitat pitää olla selkeästi piirretty. Minulla on meidän firmassa kaveri joka tekee kaikki minun puukoteloni tällä hetkellä. Voin kysyä hänen työtilannettaan onnistuuko ja millä aikataululla. Itse teen koteloihin viimeistelyt ja pintakäsittelyt (tolex, tweed, lakka ym.). Kuvia peleistäni löytyy http://www.bluetone.fi t. Harry

sampo
    Jäsen

Kiitos tarjouksesta harryk. Kuulostaa erittäin hyvältä vaihtoehdolta. Pidän korvan takana.

Tässä harrastuksessa on tosin sellainen puoli, että osa mielenkiinnosta liittyy nimenomaan asioiden itse tekemiseen ja tekemisen opetteluun.

llauri
    Jäsen

Terve,

http://www.horisontti.net/ , tuolla kävin ite tekees juniorille kotelon. 10e jäsenmaksulla pääsee pajalle. Lisäksi tapaturmavakuutus piti olla voimassa. Omat matskut mukaan.

sampo
    Jäsen

Hienoa! Juuri tuollaista olen etsinyt.

Tosin tiukka realiteetti iski – horisontin puupaja on auki juuri niinä aikoina milloin olen itse töissä. Taitaa olla kohtuullisella todennäköisyydellä muutkin pajat yhtä hankalasti auki.

Imre
    Jäsen

kattele työväenopistolta puutyökursseja, soitta ryhmän ohjaajalle ja kysyä että saisiko sinne saliin tulla tekemään omia duunejaan jos maksaa kuitenkin kurssimaksun.

llauri
    Jäsen

Vielä tuosta Horisontin pajasta, että sehän on torstaisin auki vähän pitempään illalla, oisko ollu seittemään saakka.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.