Tubescreamer ts-808 modification

Home Foorumit Kitaraefektien rakentelu ja muu tee-se-itse Kitaraefektit Tubescreamer ts-808 modification

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    grider
    Jäsen

Morjens!pystyykö uraltone moddaamaan mun tubescreamer?paljonko semmonen operaatio maksais?se keeley Mod Plus ois hieno.

villeristi
    Jäsen

Diystompboxes.com forumilla oli aiheesta juttua, eli jos kolvi pysyy kätösessä eikun lueskelemaan…

uraltone
    Osallistuja

Morjens!pystyykö uraltone moddaamaan mun tubescreamer?paljonko semmonen operaatio maksais?se keeley Mod Plus ois hieno.

Morjens,

Uraltone ei tee modeja enään ja muiden suunnittelemia modeja ei olla koskaan tehty, ellei suunnittelija anna tähän selvästi lupaa. (Tosin kerran tuli periaate heitettyä nurkaan ja tehtyä yksi keeley modi;-)

Mutta tosiaan foorumeilla on näistä modeista juttua ja yleensä ne on perin helppoja tehdä itse tai teettää käsistään kätevällä kaverilla.

Mikko

kjt63
    Osallistuja

Itse ostin pari Behringer TO800 halppiskloonia ja tein (harjoittelin) niihin eri modauksia netistä löytyvien ohjeiden mukaan. Arkistojen kätköistä kun löysin muutaman melkein 30 vuotta vanhan käyttämättömän JRC4558 op-ampin ja muutaman muunkin siihen sopivan opampin. Voin myydä, jos joku tarttee. Pitää nyt käydä ensin kaikki laatikot läpi ja katsoa mitä muuta jännää tuli amiksen jälkeen laatikoihin pakattua.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.