Tietoja kaivataan vanhasta vahvistimesta

Home Foorumit Vahvistinrakentelu ja muu tee-se-itse Transistorivahvistimet Tietoja kaivataan vanhasta vahvistimesta

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Lappi
    Jäsen

Terve

Meikäläisen nurkissa on pyörinyt monta vuotta Barratt Model G 300 merkkinen ja mallinen vahvistin. Vahvarissa on kolme inputtia, jousukaiku ja tremolo. Se on käsittääkseni ensimmäisiä transistorivahvistimia. Sen enempää minulla ei kyseisestä vahvarista ole tietoa. Googlekaan ei tiedä mitään. Vahvistimessa itsessään ei ole mitään tyyppikilpeä ym. Kajarissa lukee made in japan ja 30 cm speaker.

Nyt kun olen innostunut vanhoista kitarakamoista, niin osaisiko tämän foorumin ihmiset auttaa ja kertoa hieman vahvistimisesta?? Mikä tahansa tieto on tervetullutta.

Soundit ovat kyllä oikein hyvät..pikkuisen kun potikoita vaihtaa/rasvaa niin taidan ottaa sen käyttöön.

Lappi
    Jäsen

Sen verran löysin Vintage Amp-foorumilta, että Barratt on merkki, jolla Carlsbro vahvareita tuotiin englannista Skandinaviaan/Ruotsiin (riippuu lähteestä).

Carsbron putkivehkeistä löytyy tietoa vaikka kuinka, mutta vanhoista trankkuvehkeistä ei mitään.

flanagan
    Osallistuja

kerran pistin sähköpostia Carlsbrolle yhestä vahvarista ja schema tuli analogisen postin kautta… 🙂 kohtalaisen hyvää palvelua!

-f

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.