ROG May Queen booster / OD(Fuzz)

Home Foorumit Kitaraefektien rakentelu ja muu tee-se-itse Kitaraefektit ROG May Queen booster / OD(Fuzz)

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Jyrki3101
    Jäsen

http://www.runoffgroove.com/mayqueen.html

tossa linkki pedaalin skemaan. Oon rakentanu noita 2 kpl , yhden orkkiskytk.ja toisen reikälevylle jota pystyy modaamaan eli semmonen ns.koekytk.versio.trankkuja ja konkkia ym voi vaihdella jne….
    Ongelma tossa alkuperäisessä on ettei se toimi sellaisenaan ainakaan putkivahv. kanssa. Volumea on AIVAN liikaa ja kun kyseessä high gain särö, myös häiriöt on melkoiset. Mut kun ainokaista säätöpotikkaa pitää n. klo ysissä soundi on ainutlaatuinen ja minusta toi kytkentä olisi parantelun arvoinen.
    Joten te viisaammat ! , pyydän kauniisti ideitanne tämän projektin kehittelyyn.
    p.s. olen jo koeluontoisesti jotain pF alueen konkkia lisäillyt kytkentään suodattamaan kohinaa, pörinää etc.
    mutta mitä enemmän muuttaa alkup- kytkentää alkaa ton pedaalin ns.”taika” kadota

niko
    Jäsen

Sulla ei taida olla lähdössä volyymipotikkaa laisinkaan?
    Lisää sellanen niin saat säätää volumea äänen muuttumatta.

Se piirilevyllä oleva “säätöpotikka” (skemassa 10k trim) säätää äänen säröytymistä.
    Linkkaamasi sivun skemassa näkyy lähdössä volyymipotikka jota ei piirilevyllä ole.
    Piirilevyn trimmerin säädät siihen ysiin, koteloit hökötyksen ja kotelon kylkeen johdotat potikan ja siitä piuha ulostulojakille.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.