Peavey Delta Blues 210 kaiuttimet vaihtoon?

Home Foorumit Vahvistinrakentelu ja muu tee-se-itse Putkivahvistimet Peavey Delta Blues 210 kaiuttimet vaihtoon?

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Jukcat
    Jäsen

Olen vaihtamassa vanhaa champ 12 styrkkariani tuohon delta bluesiiin. Minkälaiset ovat laadultaan nuo blue marvel-elementit, opnko kokemuksia? Kannattaisiko heti alkaa miettiä jotain mutta ja mitä suosittelisitte?
    Onko kellään tietoa miten nuo etusen putket asettuu suhteessa kanaviin (gain ja clean) Mulla olis pari telefunkenin ecc83 nos putkea ja olis mukava kokeilla niitä tuohon säröpuoleen.. vai mitäs jos yhdessä kanavassa vain toinen putki on telefunken, tuleeko ongelmia? Nämähän pudottaa etusen tehoa kai jonkinverran..?
    Värisokeana en sähköhommista juurikaan tajua, kun ei uskalla alkaa kokeilemaan…..;-)
    Thanks!

harryk
    Jäsen

;)Minulla oli joku vuosi sitten Delta Blues 2×10″ ämyreillä ja vaihdoin ne samantien Weberin Alnicoihin, jolloin saundi parani mielestäni paljon. Minulla on vielä ne Weberin elementit vaikka Delta lähtikin kierrätykseen. Jos ne kiinnostavat, pistä yksityisviesti tai katso yhteystietoni kotisivuiltani http://www.bluetone.fi. Noita etuasteen putkia voi vaihdella aika surutta ECC81, ECC82 ja ECC83 välillä ilman suurempaa pelkoa koneen hajoamisesta. Joka putkikombinaatiolla syntyy erilaisia saundeja. t. Harry Bluetone

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.