Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika

Home Foorumit Kaikki muut Yleinen Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    harryk
    Jäsen

::)Tuo otsikko pyörii aina silmien edessä kun hengailee tällä foorumilla. En tiedä onko se hyvä vai paha, että näkee mihin elämänsä tunteja tuhlaa. Joskus tulee huono omatunto kun pitäisi viettää enemmän aikaa myös läheisten ja kavereiden kanssa näillä foorumeilla hengailun sijaan. En ole muualla törmännyt tuollaiseen. Mitä mieltä muut ovat tuosta informaatiosta? Onko se hyvä olla näkyvissä vai lisääkö tieto tuskaa? t. Harry Bluetone

Nimetön
    Vieras

Lisää tuskaa. Ehdottomasti. Sen sijaan että kirjoittelee rakentamisesta nettiin, voisi senkin ajan käyttää vaikkapa… Rakentamiseen! Ei senpuoleen, kyllä täältä (ja netistä yleensä) on paljon inspiraatiota ja innoitusta saanut. Mutta olen näköjään viettänyt täällä 11 päivää, 23 tuntia ja 7 minuuttia. Ei tuo kyllä mikään absoluuttinen totuus voi olla.

Onneksi muusikoiden netissä ei ole vastaavaa. Viimeiset kuusi vuotta olisivat tehneet tilastosta surullista katseltavaa. Ja minä en edes ole mikn soittaja! 😀

ceesami
    Jäsen

Eihän tuo tietenkään välttämättä absoluuttista totuutta kerro. Meikäläisen tuntimäärää (olen näköjään kakkosena tilastoissa :)) nostaa varmasti se, että minulla on aina kymmenkunta vakiosivua auki Operassa, ja tulee sitten klikkailtua refreshiä aina ohimennen melkein automaattisesti.

Mutta kyllähän toki ainakin puolet siitä ajasta mitä täällä roikkuu, voisi ihan hyvin viettää kolvi kädessä 😀 Saisi ehkä jotain valmiiksikin välillä…

jusmu
    Osallistuja

Kyllä; lisää tuskaa. Siitä on yksi perheriita jo saatu aikaiseksi.

okabass
    Osallistuja

Eihän tuo tietenkään välttämättä absoluuttista totuutta kerro. Meikäläisen tuntimäärää (olen näköjään kakkosena tilastoissa :)) nostaa varmasti se, että minulla on aina kymmenkunta vakiosivua auki Operassa, ja tulee sitten klikkailtua refreshiä aina ohimennen melkein automaattisesti.

MOI

(6 pv, 10 h, 55 min)
    Sama juttu. Mulla on Operan pikavalinnoissa mm. tämä saitti. Lisäksi mulla on täppä tuossa “pysy aina kirjautuneena.”

Tubeman
    Jäsen

Oho,mulla on vaan 3 päivää,12 h ,38 min ja päässyt Hero Memberiksi ..  🙂

wolfer
    Jäsen

Teidän juttujen lueskeluun on uponnu 31 päivää, 9 tuntia ja 47 minuuttia 😮

maurit
    Osallistuja

Ei välttämättä hyvä, että näkyy, mutta en isommin vastusta!

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.