keskiolut ja vahvistimet

Home Foorumit Vahvistinrakentelu ja muu tee-se-itse Putkivahvistimet keskiolut ja vahvistimet

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    hellhound
    Jäsen

http://img390.imageshack.us/img390/6586/putkettc4.th.jpg

Näin käy jos kaataa keskiolutta vahvistimen sisälle. Toinen pääteputki räjähtänyt ja toinen poreilla.
    Kyseessä 60-luvun Vox AC50 mk3 joka on nyt korjattu ja palaa pian omistajalleen…
    Hyvällä sykkeellä ja ilon kautta… 😛

Lauri
    Osallistuja

Yhellä keikalla joku kaato kaljat mun Klemt echolette mustang vahvariin, mutta onneks ei mitään tapahtunut. Vasta sitten kun alettiin roudamaan kamoja pois huomasin, että on ihan kaljassa koko laitos. 

okabass
    Osallistuja

Yhellä keikalla joku kaato kaljat mun Klemt echolette mustang vahvariin, mutta onneks ei mitään tapahtunut. Vasta sitten kun alettiin roudamaan kamoja pois huomasin, että on ihan kaljassa koko laitos. 

MOI
    Kerran kesäaikaan paahdettiin väkeä pullollaan olevassa Torvessa (Lahti) jotain rokintynkää, ja oli pirun tukalan kuumaa. Jokainen, joka on Torvessa kesällä ollut, tietää mistä puhun. Olin “bassotornin” edessä (4×10″ ja 1×18″). Mulla oli täysi,  juuri haettu ja kylmä oluttuoppi siinä koneen päällä. Alettiin soittamaan, ja jonkun piisin jälkeen, kun on päässyt kunnolla hikeen, se jääkylmä olut kaatuu mun selkään…  :-[

hellhound
    Jäsen

Se valoa aistimaton idiootti joka erehtyy laittamaan juomansa mun Voxin päälle saa ainakin Stratosta otsaansa >:(…

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.