Hyvää itsenäisyyspäivää!

Home Foorumit Kaikki muut Yleinen Hyvää itsenäisyyspäivää!

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    uraltone
    Osallistuja

Otsikko kertoo kaiken ;D

harryk
    Jäsen

;DLippu salkoon ja shamppanjat esiin. Vaimo katselee juuri linnan juhlia telkusta vaikka meidän piti mennä sinne paikan päälle itsekin. Posti eikun Risella on hukannut varmaan pääsyliput jonnekin. Meikä juhlii kolvi kädessä ja tviikkaa Bluetone Junioria uuteen uskoon. Olen alkanut harrastaa ns. kierrätystä eli valmiiden vahvareiden modailua kun tulee ideoita kokoajan lisää ja lisää pieneen päähä. t. Harry Bluetone

ceesami
    Jäsen

Kiitos samoin! Itsepäisyyden juhliminen sujuu täälläkin putkikasan keskellä, Expressiin on powerscaling-kortti suunnitteilla 🙂

Minun telkkaristani ei tosin näy linnan juhlat, minulla kun ei ole vaimoa 😀

harryk
    Jäsen

::)Ceesami!  Kerroha kun saat sen power scaling jutun valmiiksi. Kiinnostaisi löytää toimiva kytkis myös minun Expressiini. Ostin Mikolta Hotmaman jota pääsen testaamaan lähiaikoina, mutta tuo ps olisi myös hyvä vaihtari jossain vaiheessa. Noita vaimoja voi kai tilata postimyynnillä Thaimaasta jos on pulaa. Kaveri otti (kaverilla ikää yli 50 v.) tällaisen (33v.) vaikkakaan ei postimyynnin kautta ja tykkää kovasti. Mikkohan voisi ottaa niitä nettikaupan valikoimiin eri väreissä t. Harry   

ceesami
    Jäsen

::)Ceesami!  Kerroha kun saat sen power scaling jutun valmiiksi. Kiinnostaisi löytää toimiva kytkis myös minun Expressiini. Ostin Mikolta Hotmaman jota pääsen testaamaan lähiaikoina, mutta tuo ps olisi myös hyvä vaihtari jossain vaiheessa.

Kerron toki, sikäli mikäli saan sen toimimaan. Minulla ei ole kovin hätäistä hommaa noitten vehkeitten kasaaminen, kun aika on rajallista. Mutta eiköhän tuo tuosta vielä vahvistin tule 🙂

Noita vaimoja voi kai tilata postimyynnillä Thaimaasta jos on pulaa. Kaveri otti (kaverilla ikää yli 50 v.) tällaisen (33v.) vaikkakaan ei postimyynnin kautta ja tykkää kovasti. Mikkohan voisi ottaa niitä nettikaupan valikoimiin eri väreissä

Kalliita ovat 😀

Nimetön
    Vieras

Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin! 🙂

Vielä ei näköjään vahvistimia rakentamalla kutsua prassan juhliin tule. Kumma juttu kyllä. ;D

Mikkohan voisi ottaa niitä nettikaupan valikoimiin eri väreissä t. Harry   

Ei hyvää päivää. 😀

Tubeman
    Jäsen

Viime hetkellä myös: Hyvää itsepäisyyspäivää!

Naapurin ukolla on/oli aito aasia-malli myös,tosin kuullosti ettei yhteistä Codeccia löytynyt signaalitiellä ,vai liekö koko protokolla ollut väärä.

Nyky tilaa en tiedä kun kahden väliseen signalointiin sekaantui anopin vanhakantainen analoginen signaali joka tukki kaistan aasian koneelta
    voimakkuudellaan ja signaalin sisällöllä.

okabass
    Osallistuja

MOI

Hyvää itsenäisyyspäivää myös täältä Lahdesta käsin.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.