Grundig

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    hellhound
    Jäsen

Morjentes,

Olisiko täällä kenelläkään innostusta kohtuullista korvausta vastaan kurkata vanhan Grundig Party Boy transistoriradion sisään. Kaverini toi radion mulle tsekattavaksi, mutta mä en noista ymmärrä tuon taivaallista. Ääni siitä on kateissa. Harvinaiseksi tuon kapineen tekee se, että sen edellinen omistaja oli T.Rautavaara.

Petteri

Tubeman
    Jäsen

Morjentes,

Olisiko täällä kenelläkään innostusta kohtuullista korvausta vastaan kurkata vanhan Grundig Party Boy transistoriradion sisään. Kaverini toi radion mulle tsekattavaksi, mutta mä en noista ymmärrä tuon taivaallista. Ääni siitä on kateissa. Harvinaiseksi tuon kapineen tekee se, että sen edellinen omistaja oli T.Rautavaara.

Petteri

Mikä Party Boy on kyseessä,tätä mallimerkintää käytettiin yli kymmenen vuotta ja malleja on useampia.Jos kuoressa ei ole merkintää,se löytyy paristokotelon pohjasta.

hellhound
    Jäsen

Täytyy katella viikonloppuna kun olen sen radion kanssa samassa osoitteessa.  😉

leka
    Jäsen

Mulla on tuollainen Party Boy ja tykkään siitä kovasti!
    Hieno soundi on siinä / patterit tuntuvat kestävän ikuisesti. 😮

Mulla siis tämä malli, kahva tosin tallessa…

b8adde96108d1ff207376b126af72-orig.jpg

hellhound
    Jäsen

Mun verstaalla oleva malli on vähän vanhemman näköinen. Se on sellainen vihertävä muistaakseni vinyylipäällysteinen versio.

Tubeman
    Jäsen

Grundigin matkaradiot on olleet hyviä laitteita aina,vanhoistakin saa maksaa yllättävän suuria rahoja vieläkin.Yacht Boy oli kova sana,ja nämä Party Boyt  (Bilepojaksi ja Kemupetteriksi kuullut haukuttavan..  😀 ) myös.

hellhound
    Jäsen

Sain otettua pari kuvaa radiosta 50 onnistumisprosentilla…toinen on aika tärähtänyt. 😉

http://www.pixbox.fi/alb932156

Jos tosiaan joku on valmis taikomaan basistimme radioon eloa niin olisin kiitollinen…ja basisti myös.
    Malli on Party Boy Transistor 200

Petteri

Tubeman
    Jäsen

Morjentes,

Petteri

Onko tuo aivan dead,eli ei kohinaakaan ämyristä kuulu?Kannattaa aluksi katsoa paristokotelon liittimet,ja paristoille menevät kontaktipinnat,ne tuppaa hapettumaan kun paristot huokailee kaasujaan pihalle ikääntyessään.

Toiseksi pitäisi katsoa tuleeko virtakytkimelle mityää jännitettä ja lähteekö siitä eteenpäin mitään.

jatketaan tästä…

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.