Grundig
Home › Foorumit › Vahvistinrakentelu ja muu tee-se-itse › Transistorivahvistimet › Grundig
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
2.10.2008, 21:01 #67670hellhoundJäsen
Morjentes,
Olisiko täällä kenelläkään innostusta kohtuullista korvausta vastaan kurkata vanhan Grundig Party Boy transistoriradion sisään. Kaverini toi radion mulle tsekattavaksi, mutta mä en noista ymmärrä tuon taivaallista. Ääni siitä on kateissa. Harvinaiseksi tuon kapineen tekee se, että sen edellinen omistaja oli T.Rautavaara.
Petteri
3.10.2008, 04:56 #77922TubemanJäsenMorjentes,
Olisiko täällä kenelläkään innostusta kohtuullista korvausta vastaan kurkata vanhan Grundig Party Boy transistoriradion sisään. Kaverini toi radion mulle tsekattavaksi, mutta mä en noista ymmärrä tuon taivaallista. Ääni siitä on kateissa. Harvinaiseksi tuon kapineen tekee se, että sen edellinen omistaja oli T.Rautavaara.
Petteri
Mikä Party Boy on kyseessä,tätä mallimerkintää käytettiin yli kymmenen vuotta ja malleja on useampia.Jos kuoressa ei ole merkintää,se löytyy paristokotelon pohjasta.
3.10.2008, 07:27 #77923hellhoundJäsenTäytyy katella viikonloppuna kun olen sen radion kanssa samassa osoitteessa. 😉
3.10.2008, 08:33 #77924lekaJäsenMulla on tuollainen Party Boy ja tykkään siitä kovasti!
Hieno soundi on siinä / patterit tuntuvat kestävän ikuisesti. 😮Mulla siis tämä malli, kahva tosin tallessa…
3.10.2008, 08:54 #77925hellhoundJäsenMun verstaalla oleva malli on vähän vanhemman näköinen. Se on sellainen vihertävä muistaakseni vinyylipäällysteinen versio.
5.10.2008, 07:54 #77926TubemanJäsenGrundigin matkaradiot on olleet hyviä laitteita aina,vanhoistakin saa maksaa yllättävän suuria rahoja vieläkin.Yacht Boy oli kova sana,ja nämä Party Boyt (Bilepojaksi ja Kemupetteriksi kuullut haukuttavan.. 😀 ) myös.
17.10.2008, 16:43 #77927hellhoundJäsenSain otettua pari kuvaa radiosta 50 onnistumisprosentilla…toinen on aika tärähtänyt. 😉
http://www.pixbox.fi/alb932156
Jos tosiaan joku on valmis taikomaan basistimme radioon eloa niin olisin kiitollinen…ja basisti myös.
Malli on Party Boy Transistor 200Petteri
20.10.2008, 05:10 #77928TubemanJäsenMorjentes,
Petteri
Onko tuo aivan dead,eli ei kohinaakaan ämyristä kuulu?Kannattaa aluksi katsoa paristokotelon liittimet,ja paristoille menevät kontaktipinnat,ne tuppaa hapettumaan kun paristot huokailee kaasujaan pihalle ikääntyessään.
Toiseksi pitäisi katsoa tuleeko virtakytkimelle mityää jännitettä ja lähteekö siitä eteenpäin mitään.
jatketaan tästä…
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.