Geloso G.3227/220

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    villeristi
    Jäsen

Ei keltään löytyis kyseiseen italiaanoon kytkistä? Tuli joskus heikkona hetkenä suoritettua pienimuotoinen ruumiinavaus ja nyt haluaisin herättää henkiin…

Tubeman
    Jäsen

Löytyypä tuohon,itse asiassa se on koko Bolletino Tecnico vuodelta 1966 ,PDF:nä ja kokoa 40Mb.En ole kokeillut mitä se zipattuna olisi.

okabass
    Osallistuja

Löytyypä tuohon,itse asiassa se on koko Bolletino Tecnico vuodelta 1966 ,PDF:nä ja kokoa 40Mb.En ole kokeillut mitä se zipattuna olisi.

MOI

Hyvä Tubeman!

Tubeman
    Jäsen

Kiitoskiitos!

Jos Gelosoiden tekniset julkaisut kiinnostaa,löytyy niitä aika läjä täältä:

http://www.openfreedom.org/BTG/files/BTGeloso.htm

Gelosoiden harrastus on muualla maailmassa korkeammassa kurssissa kuin Suomessa,Geloso tuotti
    HAM-kamaa myös.Suomessa Geloson PA-laitteita on aika paljon käytössä,meinasin raapustaa Linnanmäellä
    olleen suurimmat mitä olen nähnyt mutta siellä taisi ollakin TESLAn kapineet.

villeristi
    Jäsen

Täällähän saa parempaa palvelua mitä uotilan siwassa… Oisko Mr. Tubeman mahdollista laittaa se pdf johonkin mistä saisin impattua sen itselleni…?

Tubeman
    Jäsen

Johtaja Villeristi voi impata sen tuosta aiemmasta linkistä,tuossa alla se lehden numero.Siinä on lehden kupeessa yhteenveto
    sisällöstä ja tuo vaffari on myös mainittu siinä,se on tuolloin ollut uutuus ja sitä hehkutetaan.  😀

Bollettino Tecnico Geloso 99-A (1966)

suora linkki: http://www.openfreedom.org/BTG/files/BTG.pdf/Bo99a.pdf

se on tosiaan 40 Mb,eli ei kannata hermosta,,se voi kestää.

villeristi
    Jäsen

Aivan järkyttävästi kiitoksia putkimiehelle!!

Tubeman
    Jäsen

Eipä kestä!

Sivulta 6 alkaen löytyy se sun Geloso.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.