ESR-mittarin tilaus

Home Foorumit Kaikki muut Yleinen ESR-mittarin tilaus

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Niskanen
    Jäsen

Tubeman mainitsi taannoin todennensa hyväksi linkin takaa löytyvän ESR-mittarin: http://www.peakelec.co.uk/acatalog/jz_esr60.html

Ajattelin tilata itselleni sellaisen ja investoinnin minimoimiseksi sekä pihistelyn maksimoimiseksi kysyin postikuluista, mikäli saan muitakin PK-seutulaisia mukaan tilaukseen. Säästö ei ole kummoinen, lähinnä periaatteellinen ja näin siis vastasivat:

I have worked out some postage prices for you: 
    1 unit = £6
    2 Units = £6.50
    3 Units = £7.50
    4 Units = £8.50
    5 Units = £9.00
    6 Units = £10.00 
    10 Units = £ 13.50  Postage is worked out by the weight of the parcel.

Jos joku lähistöllä (asun H:gin Pitäjänmäessä) on vailla mittaria, niin ilmaiskoon pikimmiten mahdollisen halunsa osallistua tällä viikolla toteutuvaan tilaukseen. Mittarin voisi noutaa joko meikäläisen kämpältä, tai Espoosta K1-katsastajien konttorilta ark. 8-17.

harryk
    Jäsen

:)Tere Niskanen! Otan yhden mittarin. Soita tai meilaa kun saat ne. Olen vielä ensi viikon töissä Helsingissä, mutta sen jälkeen mahdollisesti 2-3 viikkoa putkeen mökillä.t. Harry Bluetone

okabass
    Osallistuja

MOI

Olisin kanssa kiinnostunut. Vilkaise yksityisviestit.

Niskanen
    Jäsen

Eli kaksi on jo ilmoittautunut mukaan. Tilaus lähtee luultavasti perjantaina, joten siihen asti muilla halukkailla aikaa miettiä.

okabass
    Osallistuja

Eli kaksi on jo ilmoittautunut mukaan. Tilaus lähtee luultavasti perjantaina, joten siihen asti muilla halukkailla aikaa miettiä.

MOI

Varmistan vaan, koska jostain syystä yks. viesti tuntui tökkivän. Eli tilaan sen suoraan tuolta nettikaupasta. Kiitos kumminkin.

Oka

Niskanen
    Jäsen

Ok, selvä homma. 😛

Tubeman
    Jäsen

Tämä ko ESR-mittari on osoittautunut aikaa myöten hyväksi työkaluksi,se on virtapihi ja paristo on kestänyt hyvin,ohjekirjan mainitsema automaattinen kalibrointi kannattaa välillä suorittaa ja homma toimii moitteetta taas.

Varsinkin nykylaitteiden vianselvittelyssä ehdoton,vaikka jännitemittauksilla sekä muilla tavoilla tehdyt ihmettelyt kertoo oleellisen,ESR-mittari tekee lopullisen varmistuksen elko vioista.

Ostin taannoin myös heidä DCA-testerin,se on esim fetti ja muiden puolijohteiden pällistelyssä ollut kätevä,nykyisessä firmware-versiossa on germanium speksit ja se tsekkaa ne vuotovirrat jonkunlaisella tarkkuudella.

Ainoa jota se ei pystynyt selvittämään oli low-power fetti U1897 , mutta ohjekirjassa olikin totemus näistä spesiaalitapauksista.

uraltone
    Osallistuja

Morjens,

Ajattelin itsekkin taannoin tilata tuolta mittareita. Homma jäi muiden kiirusten takia. Voisin kuitenkin lähiakoina viritellä tilauksen matkaan. Eli jos muita vielä kiinnostaa niin samalla vaivalla tulevat myös muille ;D Tietysti tuosta tulee pari euroa suomen sisäisiä postikuluja päälle, mutta voin kinuta jälleenmyyjä alennusta jos tilataan isompi satsi 😉

Mikko
    uraltone

Niskanen
    Jäsen

Ei minullakaan nyt sinänsä tulen palava kiire ole, joten jos Mikkot saat kyseltyä mitä mittarit sinun kauttasi hankittuna maksaisivat niin ilmoittele vaikka tähän palstalle? Katsotaan sitten että kuka tilaa ja mitä tilataan.

Sissi A3
    Jäsen

Olen myös mukana mikäli mittaritilaus toteutuu.

harryk
    Jäsen

;)Tuo Niskasen idea on mielestäni paras vaihtoehto. Tällaisten vehkeiden ja osien myynti ja maailmalta tilailu on Mikon leipäpuu ja mieluusti hankin tuonkin härvelin hänen kauttaan. t. Harry bluetone

uraltone
    Osallistuja

Oukey! Laittakaa tässä tietoa mitä haluatte tuolta ja montako niin saan osviittaa määristä joista kysellä. Voisihan noita varmaan pari ottaa varastoonkin, koska pelkkää hyvää olen kuullut heidän tuotteistansa! Näitähän saa myös RS:ltä, mutta hinnat ovat korkeammat.

terv,
    Mikko

harryk
    Jäsen

;)Minulle yksi kappale. t. Harry

uraltone
    Osallistuja

;)Minulle yksi kappale. t. Harry

Tarkoitat varmaan tuota ESR-mittaria:-) Kannattaa tskeata myös muut tuotteet, koska ainakin tuo trankku-testeri on aivan käsittämättömän kätevä kapistus 😉

Mikko

Sissi A3
    Jäsen

Minulle yksi ESR-mittari

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 48)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.