ECC 85

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    T.S.
    Jäsen

Tossa Köykän K40-2 shassiksessa lukee putket ECC85 mutta yksi oli ECC88.Varmaan uudesta ollut,lieneekö isoa eroa?.En muista missä asteessa se oli kolme on ECC.Mulla on niitä venäläisiää jotka on lähelle ERCC88 vastaavia.Sopiiskohan e paremmin ECC85  tilalle?

artosalo
    Jäsen

Olen kerran tehnyt remontin yhteen Voima K-40-4:ään. Siinä on neljä EL84:sta pääteputkina. ECC85:ia on kaksi.
    Montako pääteputkea K-40-2:ssa on ?
    Alla skema, jonka piirsin ko. vahvistimesta. Uskoisin, että ECC88 toimi yhtä hyvin, kuin ECC85.

ECC88:ia vastaava neukkuputki on 6N23P  (6H23П).  Myös 6N1P (6H1П) todennäköisesti toimii ECC85:n tilalla.

[img]http://kuva.termiitti.com/image/34406.GIF[/img]

T.S.
    Jäsen

Kiitti schemasta!.Tässä on 4 EL 84 ja  4 ECCtä,ilmeisesti onki toi ECC808 mikä sun schemassa.Montakohan näitä yksilöitä on edes tehty?.tietääkö kukaan valmistusmääriä?.Missään sinisessä  pikku lyytissä ei ole edes valmistusvuotta että tetäis kuinka vanha tää on?.Proton omainen ei mitään verkköhäiriö ikonkkia ym .Laite on alkeellinen mixerivahvari tiskijukalle ei ole yliheitintä usealle mikkiliittimella ja levysöittimella vaan omat 500ko potikat jolla voi liittimen sisäänmeno voimakkuutta säätää ja puhua levynpäälle.

artosalo
    Jäsen

Silloin kun näitä valmistettiin viisikymmentäluvulla, ei vielä ollut tiskijukkia.
    Näitä käytettiin mm. urheilukentillä kuulutusvahvistimena.
    Kuulutusten välillä soiteltiin musiikkia äänilevyiltä tai magnetofonilta.

T.S.
    Jäsen

Miten tommosen scheman joka aukee mulle jonain gimminä saan printattua kun ei tule kuin yksi pieni kulma lakanasta?

artosalo
    Jäsen

Taitaa olla helpointa, kun lähetät yv:nä sähköpostiosoitteesi, niin lähetän takaisin A4:lle sovitetun .pdf-muotoisen kuvan.

T.S.
    Jäsen

No mä saan kyllä katottua tästä schemaa.Mitähän tästä lähtee tehoja?.Ei kaivoi 40W tyypimukaan lähteä 2 rinnan ja kaks sarjassa EL84sta?

artosalo
    Jäsen

20 W siitä lähtee.

T.S.
    Jäsen

Tohon ikuisuus projektiin sain UCC8? putken josta vähä on kulunut viimeisen kirjaimen maalit poi.Mun PHILIPS kirjat ei tunne muita UCC kuin 85,mutta onko ollut UCC83 olemassa tai UCC86?.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.