kellään kytkentäkaaviota kyseiseen laitteeseen tai super 76:toseen sitä kaivattaisiin ???????? lähettäkää ne vaikka sp:llä osoitteeseen joni.helander@phnet.fi
Mulla on dynacordin echocord miniin kytkentäkaavat. Sain ne muistaakseni suoraan dynacordilta kun pyysin sähköpostilla. Taisi tulla vieläpä tunnin sisään sähköpostin lähetyksestä. 😮
Ei liity tähän suoraan…mutta: Millainen EC Mini on soundiltaan. Ne on vähän edullisempia…
Mulla ei ole vertailukohtaa mutta en usko että se _hirveästi_ eroaa tuosta superista. Kuvien perusteella on aivan sama ainakin tuo nauhamekanismi. Ministä puuttuu (ainakin) tuo nopeuden säätö (presto / adagio) josta täällä foorumissa esitin kysymyksen.
Kyllä se eroaa, siinä on vähemmän säätöjä ja äänipäitä. Joten kaiku ei ole niin hyvä ei ainakaan rautalankaan kelpaisi ehkä lauluun se echocord mini paremmin ???
Mä etsin huomenna töissä sen sähköpostin josta tuon dynacord minin scheman sain ja laitan sinne schemapyynnön tuosta superista. Toivottavasti vastaa että voin laittaa sulle sen tulemaan. 🙂