dynacord echocord super 75

Home Foorumit Kitaraefektien rakentelu ja muu tee-se-itse Kitaraefektit dynacord echocord super 75

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit

kellään kytkentäkaaviota kyseiseen laitteeseen tai super 76:toseen  sitä kaivattaisiin ????????
    lähettäkää ne  vaikka sp:llä osoitteeseen joni.helander@phnet.fi

Tubeman
    Jäsen

Tuo lienee transistori kone? S65:een löytyy ,vaan sepä ei auta tuon kanssa..  🙁
    Mikä Dynacordia riepoo?

leka
    Jäsen

Mulla on dynacordin echocord miniin kytkentäkaavat.
    Sain ne muistaakseni suoraan dynacordilta kun pyysin sähköpostilla.
    Taisi tulla vieläpä tunnin sisään sähköpostin lähetyksestä. 😮

no aluks ei kaikunu mutta nyt kaikuu  ja pieniä häiriöitä  viel

hellhound
    Jäsen

Ei liity tähän suoraan…mutta: Millainen EC Mini on soundiltaan. Ne on vähän edullisempia…

leka
    Jäsen

Ei liity tähän suoraan…mutta: Millainen EC Mini on soundiltaan. Ne on vähän edullisempia…

Mulla ei ole vertailukohtaa mutta en usko että se _hirveästi_ eroaa tuosta superista.
    Kuvien perusteella on aivan sama ainakin tuo nauhamekanismi.
    Ministä puuttuu (ainakin) tuo nopeuden säätö (presto / adagio) josta täällä foorumissa esitin kysymyksen.

Kyllä se eroaa, siinä on vähemmän säätöjä ja äänipäitä. Joten kaiku ei ole  niin hyvä ei ainakaan  rautalankaan kelpaisi ehkä lauluun se  echocord mini paremmin  ???

leka
    Jäsen

Otan takaisin tuon mutuilun, se mini on paljon huonompi. 🙂

Radiomuseolla näytti olevan ainakin siihen 76:seen jotain, olisikohan niillä myös kytkentäkaava:
    http://www.radiomuseo.fi/lista2.txt

kyllähän  siel joo oon itekki huomannu, mutta  pitää rekisteröityä ja se maksaa  :'(

leka
    Jäsen

Mä etsin huomenna töissä sen sähköpostin josta tuon dynacord minin scheman sain ja laitan sinne schemapyynnön tuosta superista.
    Toivottavasti vastaa että voin laittaa sulle sen tulemaan. 🙂

t. Leka

no  löysin ne  jo  altavistasta ja  joku oli lähettänyt ne  sähköpostiinikin =)

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.