Deluxen layout?

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    placebo
    Jäsen

Morjes!

Olen silmäillyt tätä vahvistinfoorumia satunnaisesti ja nähnyt hienoja foorumin jäsenten tekemiä erilaisien putkivahvistimien osasijoittelukaavioita/layoutteja (virallinen termi?). Minun on jo pidempään tehnyt mieli rakentaa yksikanavainen Fenderin Deluxe/Deluxe Reverb -klooni, ilman kaikua. Olen tietoinen, että internet tursuaa kaikenlaisia projekteja, mutta minulla vaan tahtoo olla kovin rajallisesti aikaa ja mahdollisuuksia perehtyä aiheeseen paremmin… Olen koulutukseltani elektroniikka-alan ihmisiä, joten aloittelijoille suunnattuja “kädestä pitäen” -ohjeita en siis kaipaile. Riisuttu yksituloisen- ja kanavaisen Deluxen/Deluxe Reverbin osasijoittelukaavio riittäisi mainiosti. Silverface/Blackface ym. seikat ovat minulle toisarvoisia asioita; ainut kriteeri on se, että osat ovat helposti saatavilla esim. Uraltonen verkkokaupasta. Olisin kovasti kiitollinen, jos osaisitte auttaa minua eteenpäin projektini kanssa.

harryk
    Jäsen

Tere! Käyppä tuolla http://www.schematicheaven.com. Se tursuaa skemoja ja leiskoja ainakin yleisimpiin malleihin kuten Fenderiin. Niissä on yleensä skema ekalla sivulla ja layout toisella sivulla. Tämän foorumin jäsenillä on varmaan myös paljonkin ideoita noihin, eli miten niitä voi parannella. Elwood taitaa olla erikoistunut Fenkku-maailman saloihin. t. Harry

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.