:DNo niin. Nyt on saatu taas uusi Bluetone maailmaan ja se on parkaissut ensimmäiset äänensä kuuluville. Peli lähti valitettavasti siltä seisomalta uudelle omistajalleen eli Putkisen Ykälle joka aikoo soittaa sillä 40-50-luvun Chigago bluesia jo ensi viikon keikoillansa Espoon ravintola Basen blues-illoissa. Peli oli ensimmäinen tweedvahvistin jonka olen tehnyt ja täytyy todeta, että perinteisen toexin vetäminen on kyllä nopeampaa ja helpompaa. Tähän tweed-pintaan vedettiin mm. 3 kerrosta Dicco-lakkaa joka ohennetaan tinnerillä eli perinteisellä päätä pehmentävällä myrkyillä. Pelissä on melkein joka paikassa hiilimassavastukset, Spraguen ja Malloryn konkat etc. jotta alkuperäinen ote säilyisi. Ämyri on Eminencen 15″ Legend koska alkuperäisen Jensen P15N -ämyrin hinta on karannut pilviin ja laatu ei kuulemma vastaa enää hintaa. Ainoa muutos alkuperäiseen verrattuna on tuo ämyri ja säädettävä bias joka helpottaa eri putkien käyttöä tässä vahvarissa. Aiomme kokeilla siihen Ykän kanssa jossain vaiheessa myös 6V6-putkia jotta mökä vähän pienenisi. Kuvia uudesta Bluetonesta löydät täältä. http://www.bluetone.fi/18. t. Harry Bluetone
Jep, todella tyylikkään näköinen peli! Ei voi muuta sanoa.
Itse olen tykästynyt tuohon Legend 151 ämyriin. Erittäin hyvä elementti mielestäni. Itselläni sellainen on Uraltone Jr:n kaverina 1×15 kaapissa. Paljon parempi kuin siinä aikaisemmin ollut Eminence Big Ben. Eli jos 15″ ämyreistä tykkää, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla tuota Legendiä.
Julkaisija
Artikkelit
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.