Bluetone Bassman nuppi Acajou kotelolla valmis
Home › Foorumit › Vahvistinrakentelu ja muu tee-se-itse › Putkivahvistimet › Bluetone Bassman nuppi Acajou kotelolla valmis
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
8.6.2008, 19:03 #67516harrykJäsen
;DTere! Uusi Bluetone Bassman näki tänään vihdoin päivänvalon ja tämän nupin uusi onnellinen omistaja soitti sillä myös meidän tämän illan bänditreeneissä onnellisena. Kuvia uudesta tulokkaasta löytyy tästä linkistä http://www.bluetone.fi/5. Nupissa on myös PPIMV ( post phase inverter master volume) jos haluaa vähän myös vaiheenkääntäjän rosoa bassosaundiin. Haittaa nuo päivätyöt vähän tätä harrastusta, sen takia projektit tuppaavat venymään niin kuin tämäkin. t. Harry Bluetone
9.6.2008, 05:23 #76712NimetönVierasOn nuo vaan niin pirun hienoja. Sisältäkin. Itse en ole koskaan onnistunut tekemään edes siedettävän oloista kytköstä tuommoiselle kytkentärimalle/levylle. Tosin niin ne turret levytkin räjähtää muutamien modauksien jälkeen aika kauhean näköisiksi.
Aaa… Ja by the way, sinun pitää ruveta diilaamaan noita tekstitarroja. 😉
Haittaa nuo päivätyöt vähän tätä harrastusta, sen takia projektit tuppaavat venymään niin kuin tämäkin.
Älä muuta sano. Ja sitten kun on vielä vamma ettei osaa sanoa “EI!” jos joku töihin pyytää. Hiljainen kesä tulossa projekti-osastolla. 🙁
9.6.2008, 06:06 #76713harrykJäsenOn nuo vaan niin pirun hienoja. Sisältäkin. Itse en ole koskaan onnistunut tekemään edes siedettävän oloista kytköstä tuommoiselle kytkentärimalle/levylle. Tosin niin ne turret levytkin räjähtää muutamien modauksien jälkeen aika kauhean näköisiksi.
Aaa… Ja by the way, sinun pitää ruveta diilaamaan noita tekstitarroja. 😉
Elwood! Noita tekstitarroja voit itsekin tilata suoraan firmasta jonka ními on Kirstikki Oy/Kentro Oy. Siellä on hemmo jonka nimi on Kimmo Keskinen ja joka hoitaa noita tarra-asioita. Hänen sähköpostinsa on kimmo.keskinen@kentro.fi. Itse olen maksanut tuollaisesta tarrasatsista riippuen tarrojen lukumäärästä n. 20 € ilman postikuluja. Olen käyttänyt 5 mm korkeita tarroja joka on pienin tarrakoko korkeuden puolesta. Olen tilannut sekä valkoisia, että hopeanvärisiä tarroja ja eri fontteja löytyy myös aika hyvin. Kannattaa ottaa yhteyttä sinne, he ovat olleet joustavia ja nopeita toimituksissaan ainakin minulle. t. Harry BluetoneHaittaa nuo päivätyöt vähän tätä harrastusta, sen takia projektit tuppaavat venymään niin kuin tämäkin.
Älä muuta sano. Ja sitten kun on vielä vamma ettei osaa sanoa “EI!” jos joku töihin pyytää. Hiljainen kesä tulossa projekti-osastolla. 🙁
😉
9.6.2008, 12:08 #76714NimetönVierasHellou!
Kiitos @posti-osoitteesta. Pitää laittaa Kimmolle postia kunhan kotiin joutaa. 🙂
9.6.2008, 14:27 #76715okabassOsallistujaMOI
Komea vahvistin taas kerran! Kerassaan.
9.6.2008, 17:16 #76716kapa21Jäsen;DTere! Uusi Bluetone Bassman näki tänään vihdoin päivänvalon ja tämän nupin uusi onnellinen omistaja soitti sillä myös meidän tämän illan bänditreeneissä onnellisena. Kuvia uudesta tulokkaasta löytyy tästä linkistä http://www.bluetone.fi/5. Nupissa on myös PPIMV ( post phase inverter master volume) jos haluaa vähän myös vaiheenkääntäjän rosoa bassosaundiin. Haittaa nuo päivätyöt vähän tätä harrastusta, sen takia projektit tuppaavat venymään niin kuin tämäkin. t. Harry Bluetone
Heip. Onko kotisivut alhaalla vai tökkiikö tämä kone, kun ei päästä katselemaan sivujasi.
9.6.2008, 18:23 #76717harrykJäsen;DTere! Uusi Bluetone Bassman näki tänään vihdoin päivänvalon ja tämän nupin uusi onnellinen omistaja soitti sillä myös meidän tämän illan bänditreeneissä onnellisena. Kuvia uudesta tulokkaasta löytyy tästä linkistä http://www.bluetone.fi/5. Nupissa on myös PPIMV ( post phase inverter master volume) jos haluaa vähän myös vaiheenkääntäjän rosoa bassosaundiin. Haittaa nuo päivätyöt vähän tätä harrastusta, sen takia projektit tuppaavat venymään niin kuin tämäkin. t. Harry Bluetone
Heip. Onko kotisivut alhaalla vai tökkiikö tämä kone, kun ei päästä katselemaan sivujasi.
Tein juuri päivityksiä kotisivuilleni ja pistin ne siksi aikaa kiinni. Lisäsin vielä muutaman kuvan meidän bändistä viime keikalla ja vähän juttua. Ollaan soiteltu kimpassa jo yli 20 vuotta joten rutiinia löytyy, mutta vasta nyt sain vähän kuvia aikaiseksi bändistä työn ääressä. Toisaalta ketä kiinnostaa katsoa kaljuuntuvia vanhoja ukkoja jotka yrittävät elää nuoruuttaan uudelleen tällä lailla. Bluetone putkivahvistimet tietysti parantavat asiaa ja tekevät vaikutuksen naisiin ;D. t. Harry Bottom Line Bluetone
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.