Vs: Vs: Bad Cat Hot Cat 30

harryk
Jäsen

::)Tuo saundiklippi antoi jotain osviitttaa mistä on kysymys Bad Catissa, mutta väitän, että yhtä hyvänkuuloisia tai parempia saundeja pystyy tuottamaan ilman Bad Cat brandia ja tuota hypeä. En tiedä onko kysymys itseluottamuksesta vai jostain muusta, mutta oma käsitys hyvästä tai ultimate kitarasaundista ei ole tuo mitä tuossa klipissä esiteltiin. En halua provosoida enkä tuomita ketään, mutta tuo klippi ei vakuuttanut minua pätkän vertaa saundillisesti. :-X t. Harry

Joo, eihän tässä graalin maljan äärellä olla… eikös tuo bad cattikin ole ainakin puhtaan kanavan puolesta pitkälti AC30. Ja päätehän on ihan perus katodibiasoitu. Kompromissikonehan tämäkin on, niinkuin melkein aina yli yksikanavaiset, mutta kyllä itse tykkään. Tohon klippiin verrattuna tässä on noi octal putket päätteessä, ja se kyllä muuttaa saundia pehmeämpään suuntaan. Mutta itse jokatapauksessa pidän enemmän octal-päätteiden saundista vrt. el84…

Ei tällä kaikkia temppuja tehdä, ja kokoajan on uutta projektia mielessä…

Tänään olisi tarkoitus pistää tuo tehonpudotuskytkin vahvistimeen. eli kytkin jolla voi kytkeä katodin konkat joko yhteen(virtuaalinen maa) tai ilmaan(irti toisistaan)… pistän raporttia huomaanko eroa… 🙂

Tein tuon tehonpuolitus-/neljäsosatehokytkimen kaverille tekemääni Liverpooliin ja tuntuu pelaavan ihan niin kuin pitää. Toisaalta VVR on  simppeli tehdä katodibiasoituun koneeseen ja on paljon käyttökelpoisempi mielestäni. Harry